تمام ماجرا این بود ...

بسم رب الشهدا و الصدیقین

اُمت پیامبر(ص) کمتر از 3 ماه بعد از رحلت حضرت به جایی رسید که #وصّی نبی و #ولّی خدا را چنان #تنهاو بی یاور گذاشت که حتی به پاره تن رسول الله (ص) جلوی چشمانش بی احترامی شد، سکوت کرد.

کسی باورش می شود امیر المومنین علی علیه السلام که درباره ماجرای خلخال و زن یهودی میگفت اگر کسی این ماجرا را بشنود سزاست بمیرد؛آنچنان دستش را بستند که نتوانست هیچ دفاعی در برابر مهاجمان به حریم خانه اش کند.

 

فاطمیه 95/12/11

یاعلی

تنها مسیر

بسم رب الشهدا و الصدیقین

 

ماه عزای فاطمه(س) روح محرم است

باز این چه شورش است که در خلق عالم است

" تنها مسیر"

« فاطمیه دروازه ورود به کرب و بلاست ، و تنها مسیر برای حسین شدن و حسینی ماندن عبور از کوچه های کهنه مدینه است آنگاه که شهادت میدهد به قیام و انقلاب خطبه و اشک.»

یا زهرا(س)

 

آفت بزرگ!

بسم رب الشهداء و الصدیقین

سپری شدن یک سال و پنج ماه از عمر دولت حسن روحانی و عملکرد دولت اعم از کارآمدی یا ناکار آمدی اظهارات زیادی را در پی دارد .دیدگاه هایی که نه در موضع انتقاد بلکه هدفی بیشتر از تخریب را مطرح می کند.

 این دولت هم معمول دولت های قبلی چه خوب و چه بد عمر خود را به پایان می برد اما قبضه کردن دولت و زدن عمر سیاسی پیش از موعد آن یقینا در جهت اهداف نظام و انقلاب نیست.  

نکته قابل تامل برخی اظهارات که به مثابه یک سناریوی تبلیغاتی از پیش تعیین شده است و گاها هم دکتر روحانی را به آن گرفتار کرده، دوگانه سازی نظامیان با دولتی ها است.

این دوگانه سازی ها از کجا نشات میگیرد؟یا کسانی که دم از این تقابل می زنند چه اهدافی را دنبال می کنند و هدفشان از مطرح کردن این تقابل ها چیست؟

جالب است بدانیم یکی از کسانی که در طبل این تقابل می کوبد مشاور شیخ فتنه است که چندی پیش در صفحه شخصی اش علنا با ناکام معرفی کردن دولت روحانی پرده از رئیس جمهور اسطوره ای خویش برداشته و حاج قاسم سلیمانی را بعنوان نامزد پیشنهادی اش در انتخابات ریاست جمهوری 96 آنهم باموفقیتی تضمین و درصدی بالا اعلام می کند.
 

در حال حاضر بنا نیست که گفته شود حاج قاسم سلیمانی فرمانده مخلص سپاه قدس طبق وظیفه سازمانی و ذاتی خود چه اقدامات امنیتی را برای کشور و نجات منطقه از شر تروریستها انجام داده و بعنوان ژنرال محبوب مردم و منطقه شناخته شده است و یا دولت روحانی در چه حوزه هایی ناکارآمد بوده اما ناامید کردن مردم و دلسردی آنان آنهم در این مقطع حساس کنونی برای امثال مشاور شیخ فتنه چه اهمیتی دارد که اگر هم داشت اینهمه دست و پا زدن برای القاء افکار عمومی تقابل رئیس‌جمهور با نظامیان چه معنایی می تواند داشته باشد؟


 باید دانست نسخه دوگانه سازی های سرهنگ ها و القای تقابل نظامیان با دولت اساسا برای عده ای که سعی کردند انتخابات 88 را مظهر اختلاف وانمود و جنجال سیاسی طبیعی را به فتنه تبدیل کنند؛ برای نجات اصلاحات که بارسنگین و ننگ آور فتنه را به دوش می کشد و دچار یک بن بست سیاسی شده، شاید یکی از داروهای شفابخش باشد!

سخن کوتاه و در آخر اینکه سناريویی تبليغاتی انتخابات 96 که هنوز چندسال به آن مانده ، آنهم با این با خط مشی تقابل و تخریب دولت و نظامی ها که البته ذوق زدگی رسانه های ارزشی در حمایت از آن تاسف برانگیز است ،همان آفت بزرگیست که خطرات مداخله پیش از موعد در امر زایمان گاو را بیشتر می کند و امید آنکه دلسوزان نگذارند حاج قاسم هم به سرنوشت حاج باقر دچار شود.

 

تاکید می کنم این صلح درست نیست

بسم رب الشهداء و الصدیقین

دکتر روحانی رئیس جمهوری در سفر اخیر استانی به زنجان سخنانی را در جمع مردم بیان کرد که جای تامل داشت.دکتر روحانی در جمع مردم زنجان از گناه حر و پذیرش توبه حر سخن گفت و اظهار کرد که اگر اشکال و گناهی بوده به تفرقه دامن نزنیم و از آن بگذریم، چرا که ما تابع همان حسینی هستیم که توبه حر را هم قبول کرد.

باز جای شکرش باقی ست که آقایان بعد از 5 سال سکوتشان شکست و تلویحا و بصورت کنایی به گناه سران فتنه اعتراف کرده و در تریبون هایشان آنهم بصورت علنی و رسمی اشتباهات فتنه گران را چونان گناه حر که راه را بر امام زمانش بست، قیاس می کنند.

اما این نکته را نباید فراموش کرد که جناب حر بعد از ابراز ندامت و پیشمانی به لشکر دشمن تاخت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

اما سران فتنه 88 و فتنه انگیزان نه تنها بعد از 5 سال ابراز ندامت و پیشمانی نکردند بلکه در همان سال 88 هم به جای اینکه به لشکر دشمن بتازند به خیمه گاه امام هجوم برده چونان گرگان درنده خیمه های ابا عبدالله را آتش زدند و چادر از سر نوامیس شیعه کشیدند هتک حرمت کردند و ....لابد جنایت شان یادتان که نرفته است و حال  نیز نه در حصر بلکه در قصر به خوش گذرانی مشغولند از دکتر خصوصی گرفته تا سفرهای شمال و ...!

رضوان الهی بر آیت الله مهدوی کنی (رحمت الله علیه) که میگفت: اشتباهات بسیار و پی‌در‌پی توسط آقایان (موسوی و کروبی) در ایام فتنه 88صورت گرفته است و به این خاطر نمی‌توان با تعارف و حلوا‌حلوا کردن، قدم برداشت، لذا تاکید می‌کنم که "صلح با کسانی که اظهار پشیمانی نکرده‌اند"، درست نیست.

یازهرا(س)./

یادت باشه ارزون خودتو نفروش

بسم رب الشهدا و الصدیقین

کنار ویترین مغازه اسباب بازی فروشی ایستاد.شال را از سرش برداشت، دکمه های مانتوش را باز کرد ، دستش را هم کنار گوشش گذاشت با ژستی که گرفته بود به دوستش گفت بگیر..زود باش عکس بگیر تا کسی ندیده و مردم جمع نشدند.
رفتم جلو و گفتم :نگیر ازش
گفت: ماموری؟
گفتم: به قیافه ام میاد مامور باشم؟
کمی مکث کرد و گفت: نه به قیافت نمیاد!
گفتم : چند؟
گفت:من مدلم .بستگی به مشتری داره
گفتم : با چقد کارت راه میافته؟
گفت:مشتری هستی؟
گفتم:بگو با چند تومن کارت راه میفته؟
گفت:اونقدی که تو الان نداری؟
گفتم:برات جور کنم چی؟
گفت : رو چه حسابی؟
گفتم:بزار به حساب اونی که نمیخواد مدل باشی.
گفت:600
گفتم: باشه به دوستت بگو عکساتو هرجوری که گرفته پاک کنه بیا باهم بریم
گفت: تو کی هستی؟
گفتم: مگه کارت با 600 راه نمیافته بیا بریم.
چیزی نگفت و ساکت شد.
گفتم بیا بریم اون بالایی کارت رو راه میندازه فقط یادت باشه ارزون خودتو نفروش برای اون بالایی خیلی قیمت داری.
........

پولی که خواسته بود رو خدا جور کرد وبعد بهش پیشنهاد کار دادم . شده بود منشی آموزشکده زبان که یکی از رفقام مدرسش بود.بعد یک سال امروز وقتی بهمراه شوهرش  کارت عروسیش رو برام آورد چادر به سر داشت بغلم کرد و در گوشم گفت :تا عمر دارم مدیونتم بهش ،گفتم: خدا خیلی دوست داره من هیچ کاره ام.

یازهرا(س)

دزدی دله دزدهای داعش از شاه دزد منطقه!

بسم رب الشهداء و الصدیقین

درماندگی آمریکا برای مقابله با بیداری اسلامی هزینه های زیادی دربرداشت و هنوز هم این هزینه ها از جیب مردم آمریکا با قربانی شدن در حوادثی همچون یازده سپتامبر پرداخت شده و می شود . شیطان بزرگ برای آنکه از پیشرفت اسلامی در جهان جلوگیری کند با طرح و نقشه ای از پیش تعیین شده برای انحراف افکار عمومی حاضر شد به دله دزدهایی مثل داعش که خود پرورش دهنده آنها بودند،باج دهد.

امریکا با به راه انداختن جنگ های نامنظم و فرسایشی توسط داعشی ها درسوریه،عراق و ... به دلیل منابع محدود، رفته رفته به سمت فرسودگی میرود و برای بقاء در صحن علنی منطقه خاورمیانه بعد از ترور نیاز به تئوری آدم ربایی دارد.

آدم ربایی و به قتل رساندن به طرز فجیعانه چهره هایی  من جلمه خبرنگاران که در افکار جهانی برخلاف سیاستمداران، مردمی و بدون حاشیه هستند آنهم توسط گروه نظامی که توسط آمریکایی ها به دولت اسلامی تغییر نام دادند، یکی از همین برنامه هاست و دله دزدهایی مثل گروهک های تکفیری داعش در عراق باید از آمریکا شاه دزد منطقه داشته باشد.

قربانی کردن سیاستمداران در این طرح آدم ربایی و به قتل رساندن آنها مثل سفیر آمریکا در لیبی و مصر که موجی از خشم مسلمانان و جوامع جهانی را در پی اهانت به پیامبر اعظم(ص) در پی داشت، آمریکا را به این نتیجه رساند که باید بیداری اسلامی را در سطح عمومی و خشونت فرقه ای تنزل دهد و این همان انحرافی ست که دشمن برای بیداری اسلامی به کار گرفت.

 

ای دل تو چه میکنی؟

بسم رب الشهداء و الصدیقین

یکی یکی دارند به تو می رسند

زهیر

عابس

شُبیر

بُریر

...

پ.ن:

شهادت مظلومانه امام جعفر صادق(ع) ششمين وصي پیامبر(ص)تسليت و تعزيت.

شاید دوباره نوشتم...

از همه بزرگواران هم ممنونم.

یازهرا(س)./

 

پیامک های هاشمی برای آمریکا...

بسم رب الشهداء و الصدیقین

تهدیدات اخیر دولت آمریکا مبنی بر حمله به سوریه نه تنها با واکنش بسیاری از صاحبنظران درباره جنگ افروزی های آمریکا در این خصوص روبرو شده بود بلکه برخی از سیاستمداران داخل کشور را هم دچار یک توهم کرد.

از آنجائیکه بهانه امریکا در حمله به سوریه استفاده دولت بشار اسد از تسلیحات شیمیایی علیه مردم است که به کشته شدن بسیاری از مردم بی گناه  و کودکان منجر شد و دولت سوریه نیز با دعوت از نمایندگان بین المللی برای تحقیقات در مورد سلاح های شیمیایی حمله به مردم را رد کرده و شواهد حکایت از این دارد که دولت سوریه مرتکب این اشتباه نشده و این تروریست های خاک سوریه هستند که با حمایت متحدان خود با کشتن مردم بی گناه سعی در برهم زدن معادله قدر در سوریه را دارند .

اما شنیده شده که رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بعد از پیروزی حسن روحانی در انتخابات بازار گرمی از برو بیاهای سیاسی راه انداخته و شاید یک نوع گروکشی برای رد صلاحیتش نسبت به اینکه از کار افتاده نیست،باشد، با شرکت در همایش ها و ...و رفتن به مازندران و سخنرانی در یک مراسم عمومی ،خزعبلات آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره دولت سوریه را  تکرار کرده و به صراحت عنوان میکند  "مردم سوریه بیش از 100 هزار کشته و 8 میلیون آواره دادند در داخل و خارج، زندان ها پر از مردم، زندان ها جا ندارد بعضی از ورزشگاه ها را گرفتند، آنها را پر کردند شرایط بدی بر مردم حاکم است مردم از یک طرف از طرف خود حکومتشان بمباران شیمیایی می شوند و از طرف دیگری امروز منتظر بمب های آمریکا باید بمانند ."

برعکس همه کسانی که ادعا میکنند اظهارات هاشمی نسنجیده است ،باید گفت اتفاقا هاشمی کاملا سنجیده این حرفها را زده آنهم به هزار و یک دلیل ...که از بین آن میتوان تنها به این جمله هاشمی با نامه ای که به حضرت امام(ره) در باره  مذاکره با آمریکا نوشت اشاره کرد که گفت: "نوشتم بالاخره سبکی که الان داریم که با آمریکا نه حرف بزنیم و نه رابطه داشته باشیم، قابل تداوم نیست. آمریکا قدرت برتر دنیاست و ..."

هاشمی در دهه اول انقلاب هرکاری کرد که امام را راضی به رابطه باامریکا کند نتوانست چرا که بفرموده رهبر معظم انقلاب؛امام خمینی (ره) در مقابل امریکا و شرارت های او نیز تقیه نکرد و جمله معروف «امریکا شیطان بزرگ است» سخن امام است. یا اینکه این عبارت که «تسخیر سفارت امریکا، انقلاب دوم و شاید مهمتر از انقلاب اول است» نیز جمله امام (ره) است.

حالا هم وقتی در قضیه رابطه با آمریکا مواضع قاطع جمهوری اسلامی ایران که در راس آن امام خامنه ای است ،میبیند نمی تواند کاری از پیش ببرد با فرستادن پیامک های کوتاه در لابه لای سخنانش برای آمریکا هر از چندگاهی که این مدتها بیشتر شده و انگار هزینه اش هم باید از جیب دولت امید پرداخته شود آمریکا را برای  مذاکره با اصرار فرا میخواند.

پیامک های با ژست های مختلف از مکان های مختلف،یک بار در حسینیه جماران بار دیگر در مازندران...یک بار متوسل به بیت امام می شود بار دیگر در انظار عمومی آنهم در مراسم یک روحانی مبارز به آمریکا پیامک می فرستد..

با این حال اگر هاشمی با تمام کهنه کاری در میدان سیاست با مهره‌هایی که فکر می کند هنوز نسوخته‌اند بخواهد در شکستن دیوار مقاومتی که در منطقه ایجاد شده  با برقراری رابطه با آمریکا سهیم باشد،زیر آوار مقاومت طلبی حزب الله له خواهد شد.


قفل...


واسمع دعایی اذا دعوتک و اسمع ندایی اذا نادیتک و اقبل علی اذا ناجیتک.....

هزار کلید هم قفل دلتنگی هایم را باز نمی کنند....

وقتی شاه کلید لبخند تو باشد..


عید فاطمه(س)

بسم رب الشهداء و الصیقین

مگر نه اینکه به رسم روزهای آخر سال دستی به سر و روی خانه می کشند

این روزهای آخر سال هم دستی ورم کرده به خانه دلمان دستی کشیده به وسعت تمام روزهای انتظار

بانو با همان دستان خسته و بازوی ورم کرده موهای زینب(س) را شانه می زند

تنگ آب حسین(ع) را پر از آب می کند و نگاه حسن(ع) را به جان می خرد تا مبادا از حادثه کوچه حرفی بزند

خانه را برای یک مهمانی عظیم آماده می کند تا وقتی مردش به خانه بر میگردد آنهم علی(ع) که سنگینی جواب های بی سلام مردمان کوفی را به دوش حیدری اش می کشد لحظه ای آرام بگیرد

بستری در گوشه ای از خانه پهن شده و بقچه ای هم کنار آن ...به وقتش که برسد به دستان زینب سه ساله باز می شود ...کهنه پیراهنی برای حسین(ع) و کفنی برای جیگر سوخته و فرقی شکافته

کسی چه میداند در آخرین روزهای مانده به عید فاطمه (س) مادر به حسنین(ع) چه گفت اما این را که سفارش تنهایی علی(ع) را داشت ...

یا زهرا(س)./

اینجا چراغی روشن است

بسم رب الشهداء و الصدیقین

تاریک بود، شب رَجَز می‏‌خواند، صدای غل و زنجیر می‏‌آمد،همین! و جز آن فقط سکوت بود! چشم‏ها، به تاریکی عادت کرده بودند و سکوتش در گوش‏ها فریاد می‏‌کشید. درخت‏ها یخ زده بودند، ماهی‏‌ها خواب بودند، و پنجره‏‌های رهایی یکی پس از دیگری بسته می‏‌شدند. یاد باران کم کم از ذهن زمین پاک می‏‌شد، هر رهگذری را به خواب ابدی فرا می‏‌خواند؛ و این چنین شب رجز می‏‌خواند، و یکه‌تاز میدان بود تا اینکه بلبلان از آمدن صبح خبر دادند…قبل از صبح بود که خبر در اندام شب پیچید. شب به خود نالید، تلألو نور خورشید از مشرق زمین بر جهان خفته تابید. صدای قدم‏‌های نور همه را از خواب بیدار کرد!

خورشید با تمام عظمتش از پشت ابرهای تیره‏‌ی روزگار طلوع کرد؛ آمد و به یک چشم‌برهم‌زدنی، طومار عمر چندین هزار ساله‏‌ی شب را مچاله کرد، روح زمستان را به زنجیر کشید و در تقویم زمانه، نام بهار را نوشت. خورشید تابید و سِحر کلامش، گرم و نافذ، در دل و جان شهر نفوذ کرد و طلسم تسخیرناپذیر را شکست و باطل کرد...



صبح که شد همه آمده بودند! همه برای امام بودند و امام برای همه و امت همراه امام برای خدا... ایران پس از سال ها شد ایران اسلامی!

حالا بیشتر از سی سال از آن روزها می‎گذرد، روزهای خوب و بد بـر ایرانمان گذشت! جنگ ها گذشت! فتنه ها گذشت! عده کمی از انقلابیون ریزش کردند! بعضی ها خوارج و بعضی ها بی بی سی و بعضی ها هم شمر شدند اما این انقلاب از پا نیفتاد، زخم خورد اما از راهش برنگشت! ناامید نشد! بلکه مصمم تر و با قدرت بیشتر به راهش ادامه داد... آری سه دهه است که در ظلمت و تاریکی اینجا چراغی روشن است. امید همه مستضعفان اینجاست! به من، به تو؛ و ما همان دبستانی‌ای هستم که این انقلاب و کشور به ما چشم امید بسته بود... 

یا زهرا (س)./

منبع:بی بهانه

بانو من آمده ام تا به رسالت شما ایمان بیاورم

بسم رب الشهداء و الصدیقین

فتمّ میقات ربّه اربعینَ لیله...

با الواح مقدّسی که بر آن آیات صبر نگاشته است، بازگشته اید ...

چله‌تان تمام شده ...

باید به استقبالشان برویم،

دختر علی علیه السلام از میقات برگشته است ..

مگر نمی بینی  همه‌ جوانان بنی هاشمی پای ناقه‌اش صف کشیده اند..

 آن که از کجاوه اش فرود می آید «عقیله‌ی بنی‌هاشم» است، «عقیله‌ی عرب»، «عقیله‌ی عالَم»...

مبادا چشمِ نامحرمی به بلندایِ قامتش بیافتد و ناپاکیِ نگاهی ...

بانو! من دوباره آمده‌ام تا به رسالت شما ایمان بیاورم.



9 دی ثابت کرد تاریخ تکرار نشدنی است

بسم رب الشهداء و الصدیقین

بوی دود فتنه تمام شهر را فراگرفت هیزم آورده بودند، همان سقیفه نشینها که برای در رکاب بودن پیامبر از هم سبقت می گرفتند امروز تیغهایشان را برای علی صیقل دادند.چهل نامرد مردم خواستند دوباره دست به  تکرار تاریخ بزنند همه چی آماده بود تا تیغ برهنه را در مقابل گردن علی بگیرند و بگویند یا بیعت میکنی یا اینکه تو را خواهیم کشت،اما اینبار برخلاف تمامی معادلات مورخان تاریخ تکرار نشد، چرا که طنابهایی که قرار بود بر دستهای علی بسته شود در نهمین روز دی به گردن سقیفه نشینان آویخته شد.آتشی که با هوای نفس عده ای شعله ورتر می شد خون دل به دل على وارد میکردند و على هم با آنها مدارا کرد حداکثر مدارا این بود که  آزادى اینها را محدود نکرد . جلوى چشم دیگران مى آمدند به او جسارت و اهانت مى کردند و على حلم مى ورزید.پرچم امان نصب کرد که هر کس زیر پرچم قانون و دین بیاید در امان است .

اما کار به جایی رسید که ندای من الغریب از کرب و بلا بلند شد ،عده ای نشنیدند ،بعضی ها خودشان را به خواب زدند آن دسته هم تخصصشان فقط تماشای صحنه بود، آنقدر صدای هلهله اشقیا بلند بود که این پیشانیهای پینه بسته از کثرت عبادت ، کف دستها مثل زانوى شتر، پیراهنهاى کهنه زاهد مابانه و قیافه هاى بسیار جدى و مصمم برای نبردی تن به تن به میدان آمدند اما دوباره معامله مورخان برهم زده شد و همه ی آن ها با مشتهای گره کرده مردمانی که از بدو تولد کامشان با تربت حسین (ع) باز می شود ،زمین گیر شدند و ریشه شان خشکیده شد.

حال باید مورخان در جریده تاریخ ثبت کنند آنهم با قلم هایی به رنگ خون که این ملت در برهم زدن معادلات تاریخی شان ید بیضا دارند که موسی علیه السلام در مقابل فرعون زمان ندارد.

یازهرا(س)./

آقای هاشمی! این صورت مسئله پاک نخواهد شد...

بسم رب الشهداء و الصدیقین

پاسخ خانواده آقای هاشمی به مجلس اگر دارای هزاران تبعه باشد لا اقل باعث شد سکوت خود را دراین چند مدت بشکنم و از طرف همان ملتی که خانواده رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام آنهم کوتاه اینگونه برای خانواده آقای هاشمی و بالاخص رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بنویسم؛ این نامه از طرف یک پابرهنه است که امام خمینی همان که تجربه ای از دوره ایشان ندارم لکن پای مکتبش همراه با آقا سید علی حاضرم جان بدهم بگویم در وصیت نامه این مرد الهی آمده است«اكنون‌ كه‌ من‌ حاضرم‌، بعض‌ نسبتهای‌ بی‌واقعیت‌ به‌ من‌ داده‌ می‌شود و ممكن‌ است‌ پس‌ از من‌ در حجم‌ آن‌ افزوده‌ شود؛ لهذا عرض‌ می‌كنم‌ آنچه‌ به‌ من‌ نسبت‌ داده‌ شده‌ یا می‌شود مورد تصدیق‌ نیست‌، مگر آنكه‌ صدای‌ من‌ یا خط‌ و امضای‌ من‌ باشد، با تصدیق‌ كارشناسان‌؛ یا در سیمای‌ جمهوری‌ اسلامی‌ چیزی‌ گفته‌ باشم‌.»

و برای من تمام آن سوابقی که در این نامه آمده دچار ابهام است .همچنین از سوابق تاریخی و انقلابی گفته شد که رجوع می کنم به سخنان ولی امرم که فرمود: «تمسك به گذشته افراد، هنگامي قابل قبول است كه حال فعلي آنان در مقابل گذشته ايشان قرار نداشته باشد اما اگر چنين شد طبعا گذشته افراد ديگر نمي‌تواند معيار و ملاك باشد.»

و اما اینکه نه تنها نسل من بلکه هیچ نسلی توهین و تهمت را نمی پسندد و نخواهد پسندید لابد شما قطعا میدانید  مومن نباید كاری كند كه مردم نسبت به او بدبین شوند و نباید خود را در معرض اتهام و سوء ظن و تهمت قرار دهد. نکته اینجاست چه کارهایی از سوء خانواده شما سرزده است که اینگونه ملت نسبت به رئیس مجمع و خانواده شان بدبین شده اند و هر کجا اگر فساد مالی صورت بگیرد یا اینکه سرمایه ای هنگفت مثل تاولی نشان داده شود مردم انگشت اشاره به سمت شما خواهند گرفت؟!

آقای هاشمی! حتما به این موضوع واقف هستند که اگر کسی برخلاف موج انقلابی این ملت حرکت کند دست و پایش خواهد شکست و چه بسا عملکرد آقازاده های شما بعداز انتخابات 88با تمامی فعالیتهای ضد انقلابی که هم بصورت صوتی و تصویری بین ملت ایران دست به دست شد و دیگر نیازی به محکمه و قاضی نیست چرا که مردم دراین چند دوره با دیدن این صحنه گردانی ها به قضاوت نشستند و هرآنچه که باید برای مردم آشکار می شد را در اوج فتنه انگیزی ها در روز عاشورای 88 با هتک حرمت به ساحت امام حسین(ع) توسط آقازاده شما بعینه دیده شد که به سبب همین فتنه گریها اقازاده ای فرار کرد و بعد از چند سال ...!!!دیگری هم در حبس بسر می برد ، دیگر چه جای پاک کردن صورت مسئله!؟

جناب رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ! در سن نوه شما یک جوانی که شور انقلابی به سر دارد که شما بارها در حرفهایتان به صراحت عنوان می کنید امروز انقلاب ندیده ها و جبهه نرفته ها مدعی انقلاب و جبهه شده اند که مولایم امام خامنه ای نسل مرا اینگونه معرفی می کند «اگر در دوره ای رزمندگان اسلام در منطقه عملیاتی خط شکنی می کردند، امروز نسل جوانی که امام، شهدا و دفاع مقدس را ندیده است، در ایستادگی در مقابل زیاده خواهی قدرت ها، خط شکن است آگاهی و عزم راسخ نسل جوان کنونی اگر بیشتر از جوانان دوران دفاع مقدس نباشد، کمتر نیست» از شما سوال می پرسم اینکه: اگر آقازاده شما متهم به شاه کلید فتنه نباشد پس گزارش کمیسیون اصل 90 که به بررسی نقش مهدی هاشمی در فتنه ۸۸ پرداخته هم کار افراد فريب‌خورده و يا نادان است.

تنها به یک نمونه از گزارش اصل 90 اشاره می کنم و آن هم مربوط به نقش عمده آقازاده شما در انجام پروژه کودتای مخملی و به خیابان کشاندن بخشی از مردم، بود.

و اما نکته آخر و ختم این نوشته، آقای هاشمی سکوت شما در قبال عملکرد فرزندانتان و همچنین تبری نجستن و پشتیبانی صریح از اقدامات ضد انقلابی شان سبب شد ملت ایران هیچ اعتمادی به شما و خاندان شما نداشته باشند و جا دارد این سخن از سکاندار کشتی انقلاب امام خامنه ای را یادآور شوم که  «اگر امريكا ، اسرائيل، سلطنت طلبان، منافقان و ديگر مخالفان و معاندان امام ، حول محور يك فرد جمع شوند و از او تجليل و احترام كنند و او ادعا كند كه من در خط امام هستم ، اين ادعا پذيرفتني نيست و نمي تواند واقعيت داشته باشد چرا كه امام بصراحت تاكيد مي كرد كه اگر دشمنان اسلام از ما تعريف كنند بدانيم كه خيانتكاريم .» حال بگردید و ببینید چه کف و سوتهایی که برای شما خرج نشد؟!!!دل ما به فدای یک تار موی رهبرمان اما امان از هوای نفسی که به تبعیت از آن تصمیم به تهدید کشور، انقلاب،ولایت فقیه و مردم گرفته شد.


کمی شبیه تو هستم...

باران ؟نه !

گريه ي بي اختيار خداوند ...


و من كه خانه زاد بي قراري و مرگ ام

بي تو

هر پاره ي دل ام را

به نام كسي ديگر كرده ام

به نام هر كسي كه

كمي يا دمي

شبيه تو بود ...


نگاه كن

بيرون چه باراني مي آيد !


مشایی جهان در انتظار توست!!!

بسم رب الشهداء الصدیقین

تقدیر آقای مهندس! هم بعد از سفر به کرمان شاه رقم خورد و آن عابد شب زنده دار،محارب با کفار،پرده دار خانه یار،خادم امت هوشیار،خصم یزید نابکار،پدر صحابی کبار،خلیفه نوپا و نومکان ونو افکار ،خلیفه مشایی اُف از سوی خاله اش احمدی نژاد به تخت نم جلوس کرده است .

وقتی پابرهنه های انقلابی اجازه ندادند در ایران به اسلام نابی که علمش را امام روح الله برافراشته و به دستان مجروح سید خراسانی سپرده ، ذره ای کج شود فرقه مشاییه می رود تا با شعار «مشایی جهان در انتظار توست!!!» دنیا را آباد کند.

 این روزها که ایران «خیبر خیبر یا صهیون» را از خانه با فشردن یک دکمه هدایت و «جیش محمد قادمون» را با موشک های حاج حسن به ارتش بزرگ یهود و دژهای آهنین وارد می کند؛ برایش دود کردن رویای لژ نشینی های ماسونی کاری ندارد.

مبادا که اهل توابین باشی!

بسم رب الشهدا و الصدیقین

اندکی سکوت کافی است تا بشنوی صدای طفل سه ساله را

اندکی سکوت کافی است تا بشنوی ناله طفل شیرخوار را

اندکی نگاه کافی است تا ببینی ظلمی که روا می رود بر زن و مرد و پیر و جوان و کودک و خردسال را

این روزها محرم است؛ روزی که حسین(ع) با تمام هستی اش پا به کربلا گذاشت

این روزها محرم است؛ روزی که زینب (س) تمام هستی اش را به خدا می سپارد

این روزهها محرم است؛ روزی که طفل ۳ ساله با پدر وداع می کند

این روزها اما محرمی دیگر در راه است

غزه کربلاست

خون جاری است

اگر دیروز حنجر علی اصغر هدف تیر بلا گشت، امروز بار دیگر حنجر طفل سه ساله ای هدف تیر جفا گشته است

امروز روز انتخاب است و چراغ های خیمه خاموش

می مانی یا می روی

امروز باید میان ماندن و رفتن انتخاب کنی

تن به ذلت می دهی یا خشمت را بر سر ظلم فروخواهی ریخت

امروز محرم است و امشب شب عاشورا

انتخاب کن میان ماندن و رفتن

کفن پوش به یاری مظلوم شتاب

مبادا که امروز سکوت کنی و فردا در سپاه توابین قرار بگیری

و فراموش مکن سخن مقام معظم رهبری را که فرمودند«هرچند تعداد توابین چندین برابر سپاه امام حسین (ع) بود اما مقایسه کنید تاثیر گذاری قیام حسین (ع) را با قیام توابین»

مبادا که اهل توابین باشی!

امروز سکوت جایز نیست و نمی توان دلخوش به بیانیه های مجماع بین المللی نشست و نظاره کرد دست های به خون آلوده مدعیان دموکراسی را.

امروز روز قیام است؛ روز خونخواهی از مظلومان غزه.

از اینرو وبلاگنویسان فعال عرصه سایبر آمادگی خود را برای حضور در نوار غزه و مبارزه با نماد شیطان در جهان اعلام می دارند و از وزارت امور خارجه تقاضا دارند، شرایط حضور در این جبهه حق علیه باطل را فراهم آورند تا مبادا در روز رستاخیز در زمره کسانی قرار بگیریم که ناله مظلومی را شنیدیم و سکوت کردیم

وبلاگنویسان و فعالان فضای مجازی و تمامی کسانی که به قیام حسین(ع) در روز عاشورا اعتقاد راسخ دارند می توانند با امضای این طومار به صف سربازان غزه بپیوندند.

پرتقال فروش اوین

بسم رب الشهداء و الصدیقین

وقتی رئیس شورای امنیت ملی نتوانست دربرابر عزم راسخ و جدیدت قوه قهریه به زندان اوین همان مکان امن برای حاشیه سازان سیاسی (میکروب های ضعیف شده) که درحد بین المللی براحتی و با داشتن انواع وسایل ارتباط جمعی از پخش عکسهای بلوتوثی و نامه نگاری های رنگارنگ و ....دست میزنند،ورود پیدا کند.

امامتهمی که به جاسوسی،اخلال در نظام اقتصادی، اخلال در امنیت کشور و فساد نفتی تفهیم اتهام شد ؛ با یک ترفند مضحکانه در عین حال دلسوزانه توانست درهای این دژ محافظت شده ضدخبر را در طرفة العینی با رمز "قلبم درد می کند "،باز کند و با هر کسی که باید ملاقات می کرد، دیدار کرد و با تمام آزمایشات انجام شده که شاه کلید قفل زندان بشمار می رفت ، کوچکترین نشانه ای از بیماری دیده نشد .

حال دقیقا بعد از سه سال پیشگویی آن مرد محاسن سفیدی که عمرش را پای این انقلاب گذاشته، درست از آب درآمد که روز جمعه بالای منبر خظاب به ملت که اگر این شخص به ایران بازگشت او را در فرودگاه دستگیر نکنیم ، چون به او هتک احترام می شود لذا اجازه دهید به خانه برود و استراحت کند و با دوستان خود برنامه هایش را تنظیم کند سپس اگر او دستگیر شد او را به زندان اوین نبرید چون شان ایشان بالاتر از زندان اوین است ، بنابراین خانه ای را با همه امکانات و وسایل در اختیار او قرار دهید .

همچنین پرونده وی را به اطلاعات و سپاه ندهید چون آنها چیزهایی دارند که دستگاه قضایی در دست ندارد و یک قاضی عادل او را محاکمه کند و قاضی عادل هم به زعم آنان کسی است که او را یا تبرئه کند و یا محکومیت جزیی به او بدهد لذا همه این مسائل عین بی عدالتی است ، بنابراین در مورد دستگیری این فرد یا نباید وارد میدان شویم و یا اگر وارد شدیم باید عادلانه و با عدم تبعیض رفتار کنیم.

حال پرتقال فروش اوین دوباره به همان خانه مجلل بر میگردد تا نقشه بعدی را چطور و کی اجرا کند.

یا زهرا (س)./

پوست اندازی دوباره مارهای خوش خط و خال

بسم رب الشهداء و الصدیقین

جوهره انقلاب اسلامی استکبار ستیزی است همان که استکبار جهانی تمام تلاش خود را بکار گرفته تا نظام الهی ایران را در جهان ناکار آمد نشان داده تا بتواند از جاذبه های اسلامی که در ملتها بوجود آمده است  جلوگیری کند و اصل دشمنی آنها با جمهوری اسلامی ایران هم بخاطر پرچم اسلامی است که ایران برافراشته است .

از همین رو با انواع و اقسام شیوه های مستکبرانه درصدد از پای درآوردن ملت ایران برآمده تا ملت ایران هم دست از استکبار ستیزی برداشته و به دوران وابستگی برگردد .که یکی از اقسام شیوه های مستکبرانه که صهیونیسم بین الملل برای اینکه  ایران به دوران نحس وابستگی برگردد سکولار کردن کامل جامعه اسلامی به گونه ای که همه اصول و تعالیم و تاریخ اسلام را از بین ببرد.

این گرایش که در سال های پس از مشروطه به اندیشه حاکم بر جامعه روحانیت ایران تبدیل شد، حال دشمن تمام هجمه خود را براینکه این اندیشه دوباره برجامعه محقق شود ،بکار گرفته است .

دشمن با پیاده سازی این نقشه درجامعه که اگر شما بخواهید در این کشور لیبرال باشید باید به خواست مردم گردن دهید و چون مردم هم از روحانیت خط میگیرند و روحانیت نیز از قوانین اسلامی تبعیت می کنند و قوانین اسلامی هم سکولار نیستند بلکه در حوزه های اجتماعی هم دستورات صریح دارند؛ برای همین باهدف نفوذ در حوزه های علمیه قصد انحراف در مسير اصيل روحانيت را دارد که بفرموده مقام معظم رهبری هشدار امام نسبت به جریان" تقدس نما" در حوزه و خطرهایی که در کمین حوزههای علمیه نشسته است  ؛ خطر تحجر گرایی و مقدس نمایی که همچون مارهاي خوش خط و خالی مروّج اسلام آمريكايي اند و دشمن رسول الله

حال در زمانیکه موج  بیداری اسلامی از شمال آفریقا تا جنوب شرق آسیا، انقلاب اسلامی ایران را به عنوان یک برنامه ی سیاسی و اجتماعی در خط مشی خود گنجانده و موفقیت و پیشرفت چشمگیری در جهان بدست آورده است و همچنین در مکتب سیاسی حضرت امام روح الله ، عصری که در آن بسر می بریم  به نام عصر اسلام نام گرفته باید این امررا بعنوان یک هشدار تلقی کرد که دوباره مارهای خوش خط و خال که در فتنه 88 با صف آرایی در مقابل دین با یک توطئه بي سابقه و همه جانبه اي قصد براندازی نظام اسلامی را داشتند در حال پوست اندازی می باشند و در پي روزنه جديدي براي نفوذ در ستون نظامی که از روحانیت شکل گرفته است ، یک پروژه انحرافی دیگری را از درون کلید بزنند.

جریانی که به صورت آفت با ریشه دواندن در حوزه ها به اینکه دخالت روحانیت در سیاست را غلط دانسته و معتقد براینکه نباید روحانیت وارد مسائل سیاسی بشود تا جایگاه و قداستش حفظ شود با ظاهری  قابل احترام و بسیار موجه و خوش منظر از نظر حوزه وارد میدان شده وبا شعار مبارزه با بهائیت و بابیت و دفاع از فرهنگ ولایت و امام زمان(عج) و اهل بیت(ع) آغاز به کار کرد تا به مرور طلبه ها  تحت تأثیر این افراد فریب بخورند تااز واقعیتها دورشده و به جای اینکه از جریان بزرگ انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی پشتیبانی کنند، به گوشه ای می خزند و یا  مخالف حرکتهای انقلابی واستکبار ستیزی می شوند و دربرابر نظام اسلامی قد علم می کنند.

ازهمین روتنها شاخص، مکتب سیاسی امام روح الله حجت را بر همه تمام می کند تا حوزه های علمیه درمیدانی که دشمن  با شیوه ای جدید طراحی کرده بازی نکنند چرا که طرح دشمن ایجاد اختلاف و منزوی کردن خط اصیل و ارزشهای اسلامی ودریک کلمه قصد نابودي كامل دين و معنويت است.

یا زهرا(س)./

نامه نگاری میکروب های ضعیف شده به مرسی

بسم رب الشهداءو الصدیقین

وقتی تمام غرب عزم خود را جزم کرده بود که نگذارد محمد مرسی  در اجلاس عدم تعهد به میزبانی ایران شرکت کند آنهم به این دلیل که اگر دو تمدن کهن ایران و مصر بخواهند بعد از سال ها به تبادلات فرهنگی و مذهبی بپردازند بی شک رژیم منحوس اسرائیل در امان نخواهد ماند و شاهرگش که همان معاهده کمپ دیوید است، زده خواهد شد.

و از سوی دیگر رابطه ایران و مصر سبب تعمق بخشیدن انقلاب مصر، بخصوص بدست گرفتن حکومت توسط اسلامگرایان ، به مناطق دیگر هم سرایت می کند و نه تنها سبب از بین رفتن رژیم جعلی اسرائیل بلکه  بلوک غرب را هم در بر خواهد گرفت و همان وضعیتی که برای شوروی سابق افتاد برای نظام سرمایه داری به سردمداری امریکا هم پیش خواهد آمد

حال دراین بازتاب جهانی اجلاس «نم» و سخنان رهبری ایران در رسانه‌های خارجی تا جاییکه گفته شد امریکا و غرب در تقابل با ایران تنها هستند؛و دوسوم کشورهای جهان دیدگاه های ایران را پذیرفته اند،نامه نوشتن های میکروبهای ضعیف شده سیاسی ،که حیاتشان را مدیون لطف رهبرمعظم انقلاب هستند جای تعجب نیست.همان مجاهدین دیروز و منافقین امروز که اگر دست مردم به این منافقین برسد بی شک سالم نخواهندشان گذاشت، به محمد مرسی نامه می نویسند که ای کاش شما با نمایندگان واقعی  ملت ایران که در حبس هستند ملاقات می داشتید.

گرچه نباید از این دست منافقین انتظاری غیر ازاین داشت اما یک نکته را امثال ابوالفضل قدیانی فراموش کرد البته شاید محمد مرسی را نشناخت وبر اساس توهمات فتنه که چندین سال به ان مبتلااست فقط خواست دهنی بجنباند ،سری بتکاند و  حرفی زده باشد.

من باب یادآوری عرض می کنم محمد مرسی اولین دستوری که بعد از ریاست جمهوری  داد بازگشایی کامل گذرگاه 'رفح'، ایجاد منطقه آزاد تجاری میان نوار غزه و مصر و تأمین سوخت شبکه برق‌رسانی غزه بود.

اقای قدیانی کلمه غزه برای شماآشنا نیست ؟ همانی که شما و امثال شما "شعار نه غزه نه لبنان" سر میدادید.محمد مرسی تمام مصر را به پای غزه گذاشت و بعد از بدست گرفتن حکومت آمادگی خود را برای شکستن حصر غزه اعلام کرد.

اگر مرسی با شما که نمایندگان یک اقلیت متوهم زده که پناهگاهشان فضای مجازی است دیدار داشت، مشت محکمی راحواله دهانتان با این شعاری که هنوز آن را از دیوارهای مغزتان پاک نکردید ،می کرد.گرچه مردم مصر، نمونه اش آن دانشجوی مصری که می گفت حضرت امام با چه پشتکاری همانند جد بزرگوارش حضرت امام حسین(ع) قیام کرد و تا رسیدن به خواسته‌های حق ملت راهش را ادامه داد ما هم با نگاه به اقدامات امام خمینی(ره) عمل خواهیم کرد،کمر اربابان آمریکایتان را شکستند.

و نکته دیگری که منافقانه به آن پرداختید و به مرسی پیشنهاد دادید که تجربیات انقلاب اسلامی ایران و سرنوشت ملت شریف ایران درس بگیرد و اجازه ندهد که انقلاب مصر همانند انقلاب ایران توسط مستبدین مصادره و آمال و آرزوی آزادیخواهان را به باد فنا بدهد.

گرچه این حرفا از روی جهالت نیست بلکه از روی افکار صهیونیستی است چرا که این سخنان برگرفته ازحرفهای بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در یک نشست مطبوعاتی  با صد راعظم المان بود که به شدت ازتکرار تجربه چند دهه پیش جمهوری اسلامی ایران در مصر ابراز ترس و نگرانی کرد.در نظر اقای قدیانی آزادیخواهان صهیونیست صفتها هستند و مستبدین اسلامگراها!!!

اگر جناب ابوالفضل قدیانی درک درستی از انقلاب منطقه داشت و عدالت و آزادیخوهی را درسایه آمریکا و زیر پرچم انگلیس معنا نمی کرد این را لا اقل می فهمید وقتی رسانه های رژیم اشغالگرصهیونیست می گویند محمد مرسی به رهبری چون جمال عبدالناصر تبدیل شده ودر نهایت مجبور می شویم هزینه سنگین آن را بپردازیم معنایش چیست؟

و در آخر اینکه به محمد مرسی گفتید که از نلسون ماندلا پیروی کنید که باید گفت، بروید به دهه 70و دیدار ماندلا با رهبر معظم انقلاب را از زبان خود نلسون ماندلا بخوانید که در دیدار خود با رهبری گفت: ملاقات با رهبر انقلاب بزرگی که جهان را تحت تأثیر قرار داده است برای من امیدبخش و موجب افتخار بزرگی است و مردم آفریقای جنوبی اکنون برای شنیدن گزارش دیدارهای من با رهبر بزرگ انقلاب و مقامات عالیرتبه جمهوری اسلامی ایران به انتظار نشسته‌اند. 

قوه قاف!

بسم رب الشهداء و الصدیقین

سرت سلامت قوه قاف،همان که عدالتش آنچنان دور از دسترس است و طبق قوه تشخیص بابام!! آنتن نمی دهد تا آقازاده راحت تر با اذان مغرب به افق لندن به تاخت و تاز براندازی برسد ...

سرت سلامت قوه قاف! پرنده به قفس نرفته،پرید.بس که تمام ز به کسره پر بود از بی شماره ها...

یا زهرا(س)./

هیچ ترسی از شهادت در راه علم و دانش ندارم

بسم رب الشهداء و الصدیقین

از خون دانشمندان جوان هسته ای کشور لاله رویید.

فاطمه ولی زاده پاشا ، رتبه یک رشته زبانهای خارجی،  در گفتگو با بلاغ ، لطف خدا و سپس تلاش خود و کمک خانواده و معلمان خوب را عوامل موفقیت خود معرفی کرد

این بسیجی نخبه افزود : از تابستان سال قبل از کنکور بطور جدی مطالعه را شروع  کردم در بعضی مواقع تا ده ساعت در روز به مطالعه دروس میپرداختم، تمرکز اصلی من روی کتابهای درسی بود ولی در کنار آن کتابهای کمک آموزشی نیز میخواندم .

رتبه یک زبانهای خارجی با اشاره به مشقت های خود در طول یک سال اخیر،خاطر نشان کرد: این یک سال ارزش این را دارد که انسان تلاش بکند اگر تلاش کافی باشد حتما نتیجه بخش خواهد بود . اگر یک برنامه ریزی درست باشد و با برنامه عمل شود می توان با آرامش کامل مطالعه کرد و نتیجه آن را هم دید.

دانش آموز فرزانگان بابل در پاسخ به این سوال که آیا انتظار این رتبه را داشتند یا خیر؛ گفت : انتظار رتبه ی خوب را داشتم اما اصلا انتظار نداشتم رتبه یک بیاورم .

ولی زاده پاشا با اشاره به حضور در آزمونهای آزمایشی گفت که این آزمونها با شبیه سازی شرایط کنکور میتوانند تاثیر بسیار مهمی داشته باشند و به شدت از استرس دانش آموز در جلسه ی امتحان کم کنند و با داشتن سوالات نسبتا مشابه تاثیر مهمی در قبولی دانش آموز داشته باشند اما مهمترین عامل همان تلاش و همت خود فرد است.

این دانش آموز تیزهوش شهرستان بابل در مورد ترور نخبگان علمی کشور گفت : به هر حال  چون شهادت این دانشمندان برای ارتقای علم و سربلندی وطن بوده به نظرم خیلی ارزش دارد و هیچ  ترسی هم  از اینکه در این راه از بین بروم ندارم .

یا زهرا (س)./

انتقادهای نخ نماشده از ناجا

بسم رب الشهداء و الصدیقین

این روزها بخواهی قانون را اجرا کنی تو را به باد انتقاد میگیرند. اگر قانون را اجرا نکنی و بازهم بخواهی تنها به وظیفه شرعی عمل کنی که باید گفت که قانون ما عین دیانت ماست،و بعضیها که به آخر کار میرسند و یادشان رفته که با همین مصوبات قانون به جایی رسیده اند،دست از انتقادهای نخ نما شده که معلوم است ،آبشخورش از کجاست، بر نمی دارند.

اگر در قانون به تصویب رسیده عفاف و حجاب که نیروی انتظامی ملزم به برخورد است ، کوتاهی صورت گیرد تمامی همه آنهایی که همیشه یک ان قلت در جیبشان دارند و مثال نقل و نبات به دست رسانه ها میدهند،بازهم خورده میگیرند که ناجا به وظایفش عمل نمی کند .

این وسط فقط مردم هستند که حاج و واج بین این گیرهای زرگری ،برای نجات حفظ سلامت روحی و روانی خود  تمامی تدابیر شدید امنیتی را برای خانواده خود بکار میبرند تا ترکشهای بی بندوباری به آنها نخورد. وگرنه دولتیون که مردم را نمی بینند اگر هم می بینند فقط آن دسته از هنجارشکنهای بی ریشه ای را می بینند که برایشان حق آب و گل قائلند و آنها را بافرهنگ میدانند و نام ایرانی را برای آنها بکار می برند.

آخر یکی پیدا نمی شود بگوید آقایون! بروید کمی لا اقل در حد بچه دبیرستانی تاریخ بخوانید شماهایی که آنقدر دم از فرهنگ ایرانی می زنید .کجای تاریخ ایران کجای فرهنگ این سرزمین از  بی حجابی و بی بندوباری گفته و ایرانی را به آن نسبت داده است ؟؟

دوران سطله گری هم کشف حجاب که بدست رضاخان صورت گرفت ،چند هزار نفر جان دادند.اگر میخواهید به آن دوران برگردید یا اینکه موافق آن دوران سیاه هستید دیگر این اداها و حرفها چیست؟چطور نتوانستید برای اصیل ترین فرهنگ این جامعه که ریشه در چند هزار ساله تاریخ دارد  فکری بکنید،آنوقت کاری که باید در فرهنگ سازی عفاف و حجاب می شد و نکردید، تقصیر را به گردن قانون و مجری قانون بیاندازید .

اینجا لاس وگاس نیست که هر کسی هر جور دلش خواست قانون را زیر پا بگذارد و برای زیر پا گذاشتن ارزشی که هزارن خون بپایش ریخته شده نسخه گردشگری و جذب توریست که تروریسم است و شماهم با آنها هیچ فرقی ندارید ، بپیچد. بروید 33 برگ از این انقلاب را بخوانید که مردم ایران کسانی را که بخواهند مانع اجرای قانون شوند و یا به قانون شکنی دست بزنند چه گفتاری و چه نوشتاری زیر پا له خواهند کرد.

یا زهرا(س)./

شیطان را یارای مقابله با این سیاهی نیست  

بسم رب الشهداء و الصدیقین

شیطان ،شیطان است حال بخواد جنسش از هر چه باشد .فرقی نمی کند آمریکا باشد یا نگاه هوس آلود ...یک مرد یا زن بازهم فرقی نمی کند. دیر بحنبی تو را به استعمار می برد. آنقدر که وقتی بهوش آمدی می فهمی چه شده و تا بخواهی برگردی و ... ناگهان چه زود دیر می شود. برای همین است که در بین تمامی فلسفه های پوشش همه آنهایی که برای خودشان در هر نقطه ازاین جهان  به اسم مغز متفکر می شناسندشان، چادر را برتر خواندند و به آن نمره بیست دادند و گفتند اینکه آن مرد مبارز گفت سیاهی چادرت از خون من رنگین تر است برای چیست .نه برای نمره اش ،بلکه آزادگی اش دربرابر بردگی!دربرابر تعلق و وابستگی هرچه که تو را از اصل جدا کند.

در چله زمستان باشد  یا ظل گرما، همان وقت که آفتاب سایه سرت است و آنچنان مجذوبت می شود که از آسمان برای دیدنت به زمین می آید و تمام تو را در بر میگیرد  نه از سیاهی بلکه جذب این آزادگیت می شود. هرم نگاه آفتابی که با تمام وجود برسرت می تابد ، چنان نگاه های شیطانی را ذوب می کند که از حرارت سوختن شیطان، تو احساس گرما می کنی ! وگرنه چطور ممکن است خدایی که تو را با تمام دوست داشتنی هایش آفریده بخواهد خاطر نازکت را آزرده کند.

 آنقدر به تو قدرت داده که هیچ قدرت شیطانی یارای مقابله با تو نیست .چرا که از سیاهی چادرت می ترسد.دنیا از قدرت تو در حیرت است چرا که بدون سلاح و تجهیزات جنگی بدون اینکه کشتاری برای تسخیر براه بیندازی، کافیست چادرت را به سر کنی آنوقت تمامی شیطان اگر  خود را به بمب اتم هم مجهز کنند نمی توانند در برابرت به پیروزی برسند .قدرت سیاهی چادرت آنقدر زیاد است که حتی برای حفظ پایه های این نظامی که به پایش هزارن هزار خون ریخته شده، به اندازه تو نتوانسته نگهدارش باشد .

آن دسته ای که خود را به هر دری می زنند تا خود را برای کسانی که نه سری دارند و سودایی برای تشنگی؛نشان دهند حتی شده با خودزنی! اما تو بدون آنکه بخواهی و یا بدانی،شدی مرکز توجه تمامی طراحان دنیایی که می خواهند این نشان آزادی،همین پرچمی که در دست توست را صاحب شوند نه اینکه برای خودشان برشان دارند بلکه به دورش بیاندازند و بعد شروع کنند به غارتگری. اما تو آنچنان غیرتمندانه همچون مادرت ایستاده ای با قامت زنانه استوار در میان کوچه ها و اجازه نمی دهی آزادیت را به استعمار ببرند.همان آزادی که آن را از مادرت به ارث بردی که  اگر نبود دنیا تمام اهلش را فرو می برد.


یا زهرا(س)./

چه ریشه ها که پای حکمها گذاشته نشد جناب قاضی!

بسم رب الشهداء و الصدیقین

هنوز از یادم نرفته که شهید بهشتی رحمة الله علیه می گفت: روزی در محکمه عدلی حاضر خواهیم شد که هیچ چیز از آن پنهان نیست .مردم ما که از یادشان نخواهد رفت اما مثل اینکه قاضی القضات بنا بر مصلحتهایی یادشان رفته از تکمیل پرونده سران فتنه و آقازاده هایی گفتند که برضد امنیت ملی حتی در گزارش 90، به آن علنا پرداخته و قرار شد در اسرع وقت متهمان پرونده در محضر شریف دادگاه حاضر شده و به جرمشان پرداخته شود که نشد و اگر هم از آن بعنوان مثالی که در آن مناقشه نیست ، گفته شد فقط در حد وعده دادن به افکار 70میلیون ایرانی بود تا از اعمال انقلابیشان جلوگیری کنند و چه بسا در بعضی موارد هم خوب وارد عمل شدند و دست به فیلتر کردن سایتهایی زدند که فقط چند سوال از زنی با چادر گلدار نوشته بودند همان که قرار بود طی حکمی فقط کمی آب خنک بخورد تا لا اقل تبی که درجه حرارتش صدای آمریکا را آنچنان شعله ور ساخت تا بودجه های هزار و چند میلیارد دلاری برای طرحهایش اختصاص داد، بخوابد.

سردار ما! برای اجرای همین حکمی که قاضی القضات گفته بود من در قوه قضائیه دوست، آشنا، برادر و فرزند نمی‌شناسم .در قوه قضائیه همانطور که قضات باید برخورد کنند از دوست و آشنا و فرزند خبری نیست؛ ریشش را گرو گذاشته بود،همان ریشی که خضاب به جنگ هشت ساله تمام کفر در برابر تمام اسلام است و ریشه در انقلاب اسلامی دارد ؛حال همان فرزند با ژست طلبکارانه با مانور در جلسات پدر به ریشه ما نه که به عملکرد قضا خندید.

مگر نه اینکه در دیدارتان با حضرت آقا ، ایشان فرمودند:شما به عنوان قوه‌ى قضائيه، سهم خودتان را به طور كامل ايفاء كنيد.

گرچه فقط سردار نبوده که ریشه اش را گرو اجرای این حکمها گذاشته بلکه انقلاب ما تا به الان برای اجرای حکمهایی که نه برای چندماه آشوبگری بلکه برای چندین ده سال ،مجری طرح آمریکایی -اسرائیلی بودند، خون داد.

آقای قاضی القضات که در سخنان اخیر گفتید: هر وقت توانستیم عواطف را زیر بار اراده قوی نگه داریم آن وقت به قوه قضائیه مطلوب به معنای واقعی رسیده‌ایم. اما چه شد که بعد از سه سال نه ! می گویم سه ماه از تایید حکم آقازاده!هایی که پرونده های قطورشان را با خر امام زاده داوود هم نمی توان حمل کرد و آن کسی که بقولی توهین کرد ،فرصت نفس کشیدن به اجرای حکمش داده نشد و چنان به حسابش رسیدید که اثری از آن نیست.

اما عاجزید که  به اندازه یک نصف روز حکمی که جرمش اهانت نه به اعتقاد 70 میلیونی بلکه به هویت ملتی که شناسنامه اش  امام حسین علیه السلام است ؛از پدر، فرزند و برادر نه در حرف بلکه در عمل بگذرید؟!!


ختم نوشت:

بگذریم که خورجین خورجین پول های بی زبانی که به حساب آن یکی آقازاده لند نشین فراری ریخته می شد و کسی جرات ندارد برای یک ساعت آنهم بصورت میهمان با تشریفات کلی برای توضیح پاره ای از جزییات آنهم به همان دادگاه فرمایشی (!) به کشور باز گرداند.


یازهرا (س)./

اینترنت زندان اوین بدجور سرعت بالاست

بسم رب الشهداء و الصدیقین


این روزها  قبل از آنکه یا اینکه صاحب نامه های اوین فرصت غلط گیری یا حتی فرصت  یکبار خواندن نامه های به بن رسیده و بعضا اسقاطی را داشته باشد ،چنان در فضا پخش می شود که خود نگارنده  از اینهمه سرعت بالای اینترنت در اوین شگفت زده می شود. لنگر کشتی فقط به کابل اینترنت اوین نخورده است .

هراز گاهی تاریخ مصرف گذشته های سیاسی برای اینکه اعلام وجود کنند ناچارند یک روز به ماهیت خود شک که نه آن را منکر شوند و یک روز دیگر منکرات خود را هم انکار کنند.البته از این اشخاص، دیدن چنین اعمال و رفتارهایی بعید نیست .نمونه اش همین جناب تاجزاده ! که تا دیروز معترف بود چه تاج گنده ای  بر سر این مملکت زده حال منکر می شود که من نبودم و دستم بود ،نه ببخشید دستم نبود آستینم بود ،ای وای آستینم نبود ، اینها همه توهم شما بود.

 چرا ؟ چون اگر اینها توهم نبود پس چرا به کروبی آنقدر می رسند که حتی سی ان ان از چاقی کروبی تعجب می کند و تا جاییکه بعضیها می گویند مأموران حکومتی عمدا به او غذای چرب و پرکلسترول می خورانند تا سکته کند.

و از این طرف داماد لرستان و زن روشنفکرش در ویلای شمال مشغول خوشگذرانی هستند و برای تعطیلات نوروز سراز جاده چالوس در میآورند. آن دسته گریختها هم در ان طرف با پولهای دهان گشاد سرویسهای جاسوسی کیف عالم را میکنند .

فقط این نیست !عده ای مرگ موش زده  برای خودشان در توئیتر و فیس بوک دم و دستگاهی بهم زدند و دولت هم ککش نمی گزند که دارند چه غلطی می کنند.

یادم رفت از اقازاده هایی بگویم که نه تنها یک تار مو از آنها کم نشده بلکه پدرشان مدعی این هستند که به فرزندان ما ظلم شده چرا که با رفقای نابابی چون تاجزاده گشته و از راه به در شدند.

معاون سابق وزیر کشور عبای شکلاتی که تمام هم و غم خود را برای الگوگیری از بنیاد سوروس با منورالفکری اینکه ما متهمیم خواسته نشان بدهد تا ایران دچار فرار مغزهای نفله نشود با اینهمه سند خون گریه می کند .

مگر جز اینکه می خواسته تاج آمریکا را به تاکید و اصرار همان خواص آنهم همه اش ناقابل 534 صندوق رای را باز کرده و مخدوش نموده البته بعدا طوری لفافه آن را درست کرده تا کسی متوجه نشود اما خب این وسط شورای نگهبان با ذره بین ان پیکسلی آن را متوجه شد ؛بعدش اینکه تعداد بیشماری از صندوقها همان از جنس بیشمارها ،بدون مهر و امضا بودند و  بعضی صندوقهای رای را برای یادگاری خواسته پیش خودش نگه داشته باشد که در این گیرو دار دل کندن و دیر تحویل دادن چه صدمه ای به قلب نازکش وارد شد ،برسر این مملکت بزند؟!!کار بدی کرده است آیا ؟!

مگر نه اینکه می خواسته برای منفعت نظام تاج گشادی آنهم با مسامحه یا مصافحه یا مصامحه یا هر چیز دیگری ، هر طور شده با کسانی که وقتی اسم اسلام را می شنوند چندششان می آید و نمی خواهند سربه تنش باشد، را بر سر این ممکلت اسلامی  بگذارد چر که او تاج زاده بود و هست.
 
این جناب حتی آن چند باری که مثل نقل و نبات گفته تقلب نشده ،راست گفته بود اما کسی حتی زنش هم قبول نکرد و چنان با خشونت با او رفتار کرد که خودش گفت :همسرم گاهی رفتارش خشونت امیز است .

 حال بعد از اینهمه مدت که عده ای شاید فکر کنند دلیل هرزه نگاری برای اینکه میخواهد نامش برای ضد انقلابها بیرنگ نشود یا اینکه اپوزیسیون حتی برای یکبار هم شده در پیام بازرگانی هایشان اسمی ازان ببرند،یا حتی گوگولی صهیونیسم که وقتی سرچ میکنی  لا اقل چند صفحه اول به اسم او باشد و دلش گرم باشد که اسمم لا اقل برسر گوگل است ،نه!!! تنها برای اینکه مثل آبی در هاون میکوبد تقلب شده است تا در این جمله که همسرش گفته عکس مردی با عبای شکلاتی آزارم می دهد ،وفاداریش را در راه اعتلای مرد سالاری ثابت کند.


یازهرا(س)./

خدای سبحان مردم را بوسیله محمد(ص) ازگمراهی نجات داد

بسم رب الشهداء و الصدیقین

عید مبعث روز خیزش انسان از خاک تا افلاک بر تمامی مسلمین جهان مبارک

خدا پیامبر اسلام را زمانی فرستاد که مردم در فتنه ها گرفتار شده ،رشته ها دین پاره شده و ستون های ایمان و یقین ناپایدار بود .در اصول دین اختلاف داشته و امور مردم پراکنده بود ؛ راه رهایی دشوار و پناهگاهی وجود نداشت چراغ هدایت بی نور ، و کور دلی همگان را قرار گرفته بود .خدای رحمان معصیت می شد و شیطان یاری می گردید. ایمان بدون یاور مانده و ستون های آن ویران گردیده و نشانه های آن انکار شده ، راه های آن ویران و جاده های آن کهنه و فراموش گردیده بود .مردم جاهلی شیطان را اطاعت می کردند و به راه های او می رفتند و در ابشخور شیطان سیراب می شدند .با دست مردم جاهلیت نشانه های شیطان آشکار و پرچم او برافراشته گردید.فتنه ها مردم را لگد مال کرده و با سم های محکم خود نابودشان کرده و پابرجا ایستاده بود. اما مردم حیران و سرگردان بی خبر و فریب خورده در کنار بهترین خانه و بدترین همسایگان زندگی می کردند .خواب آنها بیداری و سرمه چشم انها اشک بود در سرزمینی که دانشمند آن لب فرو بسته و جاهل گرامی بود .خطبه (2) نهج البلاغه

مبعث نوشت:

خدای سبحان، برای وفای به وعده خود، و كامل گردانیدن دوران نبوت، حضرت محمد( ص) را مبعوث كرد؛ پیامبری كه از همه پیامبران، پیمان پذیرش نبوت او را گرفته بود، نشانه های او شهرت داشت؛ و تولدش بر همه مبارك بود. در روزگاری كه مردم روی زمین دارای مذاهب پراكنده، خواسته های گوناگون، و روش های متفاوت بودند، عده ای خدا را به پدیده ها تشبیه كرده و گروهی نام های ارزشمند خدا را انكار و به بت ها نسبت می دادند، و برخی به غیر خدا اشاره می كردند. پس خدای سبحان، مردم را به وسیله محمد صلی الله علیه و آله و سلم از گمراهی نجات داد و هدایت كرد، و از جهالت رهایی بخشید.خطبه (147) نهج البلاغه

یا زهرا (س)./