میلاد نور مبارک باد

 عرض سلام و احترام خدمت یکایک شما خوبان و سروران گرامی 

امیدوارم خوب باشید 

بابت تاخیرم عذر میخوام و امیدوارم که من رو ببخشید 

ایام شعبان و میلاد یگانه منجی عالم بشریت رو بهتون تبریک میگم

**************************** 

ای گل! گل رنگ و بو ندارد
با لعلت آب حیوان آبی به جو ندارد

از عشق من به هر سو در شهر گفت و گویی است
من عاشق تو هستم، این گفت و گو ندارد

دارد متاع عشقت، از چارسو خریدار
بازار خود فروشی، این چار سو ندارد

جز وصف پیش رویت در پشت سر نگویم
رو کن به هر که خواهی گل پشت و رو ندارد

محراب ابروانت خواند نماز دلها
آری بمیرد آن دل کز خون وضو ندارد

گر آرزوی وصلش پیرم کند مکن عیب
عیب است از جوانی کاین آرزو ندارد

خورشید روی من چون رخساره برفروزد
رخ برفروختن را، خورشید رو ندارد

در تار طره شب تا روی روز بنهفت
دل نیست کو تعلق با تار مو ندارد

سوزن ز تیر مژگان، وز تار زلف نخ کن
هرچند رخنه ی دل، تاب رفو ندارد

او صبر خواهد از من بختی که من ندارم
من وصل خواهم از وی قصدی که او ندارد

با شهریار بیدل ساقی به سرگرانی است
چشمش مگر حریفان! می در سبو ندارد؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد